روانشناسی طراحی سایت معماری
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
روانشناسی طراحی سایت معماری
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 20:4 | بازدید : 74 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

طراحی سایت معماری با رویکرد ارایه نمونه کارها و پروژه های انجام شده در زمینه دکوراسیون منزل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مراکز تجاری و فروشگاهی و فضاهای دیگر صورت می گیرد و یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تبلیغ و شناساندن تخصص و توانایی ها و خدمات آرشیتکت ها محسوب می گردد.

معماری و پرداختن به کار دکوراسیون همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد و طراحی سایت معماری نیز بالطبع از این تلطیف ها و ریزه کاری های آن به دور نیست و ابزاری برای رشد و توسعه حرفه معماران و تکنسین های دکوراتیو می باشد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت معماری و ساختمانی

طراحی سایت معماری و ساختمانی :  کم هزینه ترین راه تبلیغات برای شرکت های ساختمانی و معماری و همچنین مهندسین ساخت و ساز ، طراحی سایت معماری و ساختمانی می باشد . طراحی سایت معماری و ساختمانی به صورتی انجام می شود تا اینکه شرکت های ساختمانی بتوانند پروژه ای انجام شده یا در دست انجام و هم چنین پروژه های در حال افتتاح و.. را با ارائه توضیحات مناسب برای آنها در وب سایت به نمایش بگذارند . شرکت های ساخت و ساز ساختمانی با طراحی سایت معماری و ساختمانی دیگر هیچ نوع محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه کارهای خود ندارند.

نکات طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری همانند تمامی سایت های موضوعی نیازمند رعایت نکات خاصی است. نکات زیر تنها بخشی از نکات طراحی سایت معماری و ایجاد وب سایت معماری است.

    گرافیک، در معماری گرافیک اهمیت ویژه ای دارد در واقع گرافیک سایت شما بیانگر سلیقه شما در طراحی است.
    استفاده از تصاویر با کیفیت، هر اندازه تصاویر مورد استفاده در سایت معماری با کیفیت تر باشد، کیفیت کار شما از نظر کاربر بهتر خواهد بود.
    استفاده از الگوهای گرافیکی، تا جای ممکن سعی کنید از الگوهای خاص گرافیکی استفاده کنید.
    خلاقیت، نقطه قوت سایت معماری خلاقیت طراح سایت است. هر اندازه که در سایت خلاقیت بیشتری استفاده شود، زمان بیشتری برند شما در ذهن مخاطب خواهد ماند.
    واکنش گرا بودن، به هیچ وجه ریسپانسیو بودن سایت را فراموش نکنید زیرا عمده ترافیک سایت شما از طریق گوشی های همراه خواهد بود.

معرفی شرکت معماری و خدمات آن؛ مهم ترین صفحه در طراحی سایت معماری

مشتریان شما معمولا کارفرماها یا پیمانکاران طرح های بزرگ یا کوچک هستند. چرا این مشتریان باید به شرکت معماری شما اعتماد کنند و کار خود را به شما بسپارند؟ این دقیقا سوالی است که جواب آن باید با استفاده از ابزار و صفحات مختلف در قسمت «معرفی ما» یا «چرا ما» با استفاده از قالب گرافیکی مسحورکننده باید علاوه بر نشان دادن قدرت شرکت خود و معرفی دقیق خدمات و رزومه، حرفه ای بودن خود را حتی در طراحی سایت نیز نمایش دهید.

کاتالوگ ها و بروشورهای مجازی می‌توانند در این بخش به کمک شما بیایند. در طراحی این فایل ها باید گرافیست شما بسیار خلاق باشد و با طرح های زیبا، بتواند مشتری را به کسب اطلاعات بیشتر از شما راغب کند. نمایه شرکت یا کمپانی پروفایل نیز امروز یکی از اصلی ترین مولفه های طراحی سایت حرفه ای است. البته نمایه بیشتر برای شرکت های بین المللی کاربرد دارد. اما در ایران نیز در سال های اخیر شرکت ها کمپانی پروفایل خود را برای فارسی زبانان نیز طراحی کرده و روی سایت بارگزاری می‌کنند.

بخش سومی که در معرفی حرفه ای شرکت بسیار مهم است، پروژه های کارشده یا در حال اجرای شما است. در طراحی سایت معماری و شرکت معماری، این قسمت محل جولان و قدرت نمایی شما است. هرچقدر که روی کیفیت، گرافیک و محتوای این قسمت کار کنید، بازهم جای کار وجود دارد. زیرا رزومه کاری شرکت شما در قاب تصویر در این قسمت مشاهده می‌شود. استفاده از تصاویر بزرگ از زاویه های مختلف هر پروژه و قرار دادن آن ها در قالب گرافیکی و محتوایی شیک، می‌تواند نظر هر مخاطبی را جلب کند.

دقت داشته باشید که در این قسمت همان اندازه که نحوه نمایش تصاویر، اسلایدرها و قالب گرافیکی مهم هستند، تصاویر حرفه ای که از پروژه ها می‌گیرید نیز مهم هستند. مثلا در پروژه های طراحی منظر و فضای سبز، تصاویر گرفته شده با کوادکوپتر ها می‌توانند جلوه ویژه ای از عظمت پروژه به نمایش درآورند.

روانشناسی طراحی سایت معماری

اغلب انسان ها، رویایی و عاشق زیبایی هستند. داشتن یک خانه زیبا با طراحی و  معماری  و دکوراسیون زیبا مسلما هر انسانی را به خود جذب می کند. به همان نسبت باید یک سایت معماری جذاب باشد و نشان دهنده این زیبایی برای مخاطبان باشد تا بتواند کیفیت خدمات را به خوبی برای مخاطبان بازگو کند و از طرفی باعث فروش بیشتر شود.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح دانش مردم، همه به خوبی از تاثیرات مثبت و منفی طراحی دکوراسیون آشنایی دارند. رنگ ها ، چیدمان, دکوراسیون؛ اسباب و ووسایل منزل، مبلمان ؛ همه و همه تاثیر شگفت انگیزی بر ذهن مشتری دارد. مسما شما با طراحی سایتی زیبا و مطابق مد روز برای شرکت معماری خود، می توانید تمامی این استانداردها را به خوبی به تصویر بکشید.

برای ورود به طراحی سایت معماری راستین وب اینجا کلیک کنید.

معماران, طراحان داخلی, طراح و توسعه دهندگان زمین, راهی جدید برای ساخت وب سایت خود به لطف یک ربات کوچک می‌دانند که هر کاری را برای شما انجام خواهد داد.

شما یک انتخاب از تصاویر و متون اختصاصی برای معماران خواهید داشت تا در مورد آن نگران نباشید. آن را امتحان کنید و به مشتریان خود نشان دهید که چرا شما معماری یا معمار هستید که باید با آن‌ها کار کنید.

https://www.heek.com/architecture/website


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 25
:: بازدید سال : 178
:: بازدید کلی : 388